onsdag 10. november 2010

Urban urban og urban

Hei igjen!

Vi dro tilbake til den railen vi hitta sist, den downrailen ved Lerkendal Stadion. Vi tok med litt mer lys nå siden linsa jeg har på kameraet suger i dårlig lys. Jeg kom dit litt før de andre, Magnus og Julian kom etter 30 min og Kasper med bussen senere. Etter sist session har det dumpa sykt mye snø i byen. Kom en 20-25 cm på ei natt liksom, sykt digg! Og en enda bedre ting, Vassfjellet åpner i helga og det kommer til å klikke!
Og jeg har bestilt en ny linse til kameraet som skal være ganske smud i dårlig lys, det er 50mm fast optikk så den kommer til å brukes mye til street filming.

Og vi fant to nye rails, en helt insane stor dub kink og en jævla fet downrail til drop. Så neste målet er å kapre de railsa på film og få tatt noen bilder.

Her er noen bilder fra Lerkendal:

Set up:


Chris:


Magnus:


Julian:



Det kommer langfilm i år, men vi kommer til å droppe et par edits fra ulike sessions vi har hatt igjennom sessongen. Dette kommer selfølgelig til å være B-shots som vi ikke skal bruke til langfilmen, dette er noe vi gjør for å gjøre langfilmen mer spennende å se på. Stian Stræte kommer til å hjelpe meg mye med ulike Grapics osv. Mer info kommer senere!

Piz chris

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar